|
|
Vojna pedagogija
Opterećenje:
|
1. komponenta
Vrsta nastave | Ukupno |
Auditorne vježbe |
15 |
Seminar |
15 |
Predavanja |
30 |
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
|
Opis predmeta:
|
Cilj predmeta je da studenti kritički usvoje, razumiju i vrednuju: pojam (vojne) pedagogije, njezin predmet, metodologiju i područje istraživanja; teoriju kurikuluma vojnog obrazovanja; andragoške teorije; područja i sadržaje obrazovnih standarda vojne pedagogije; didaktičke i metodičke sustave nastave i cjeloživotno učenje u vojnom obrazovanju.
|
Literatura:
|
- Gudjons H., (1994), Pedagogija, temeljna znanja. Zagreb: Educa.; 1993; ISBN: 3-7815-0727-0
- Kvernbekk, T. Simpson, H. Peters M. A. (ur.) (2008.) Military Pedagogies and Why They Matter. Sense publisher, Rotterdam (odabrana poglavlja); Sense Publisher; 2008; ISBN: 978-90-8790-625-2
- KURIKULUM: teorije-metodologija-sadržaj-struktura (odabrana poglavlja); Previšić, V. (ur.); Školska knjiga, Zagreb; 2007; ISBN: 978-953-0-61910-4
- Vukasović, A. (ur.) (1996.) DOMOVINSKI ODGOJ priručnik za hrvatske vojnike, dočasnike i časnike. A. G. Matoš d.d. Samobor (odabrana poglavlja); 1995
- Prilozi vojnoj pedagogiji; Andrija Kozina; MORH, Hrvatsko vojno učilište "Dr. Franjo Tuđman"; 2020; ISBN: 978-953-193-175-5
- Motivational Design for Learning and Performance: The ARCS Model Approach; Keller, J. M.; Springer; 2010; ISBN: 978-1-4419-1249-7
|
2. semestar
|
Obavezni predmet
-
Redovni
studij
-
Vojno vođenje i upravljanje
|
4. semestar
|
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Nuklearno biološko kemijska obrana
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Skupina smjerova Oklopništvo, Topništvo, Inženjerija, Tehnička služba i Pješaštvo
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Skupina smjerova Veza, Motrenje i navođenje i Protuzračna obrana
|
|
|
|
|
|
|