Poštovene kadetkinje i kadeti,
S obzirom na okolnosti nastava na kolegiju Poslovni procesi na 3. godini odvijat će se online asinhrono odnoso biti će potrebno pristupiti materijalima na sustavu (ovih mrežnih stranica kolegija) te u dijelu materijali s predavanja pristupiti za ovaj tjedan predavanju br. 4. vezanom za događaje.
Materijal je pogodan za samostalno učenje i na kraju materijala probajte proći test za samoprocjenu. O događajima koje smo prošli tjedan (na klasičnim predavanjima samo dotakli) razmišljajte kao trenutcima promjene stanja odnosno točkama u procesu u kojima se vidi promjena nekog stanja te ih nemojte učitit napamet već po grupama s razumijevanjem:
a) početni, međudogađaj i završni događaj
b) po tipu poruka, eskalacija, signal, ....
c) po bijelom simbolu unutar (prijemni) i crnom simbolu (predajni)
d) te prekidajući i neprekidajući što znači da ako je pridružen aktivnosti tu aktivnost prekida (prekidajući) ako se dogodi i slijed ide iz događaja dalje a nakon atkvinosti se ne nastavlja ili se radi o neprekidajućem događaju i povezana aktivnost se ne prekida tj. događajem se generira novi slijed a aktivnost nastavlja raditi do svoga kraja i također generira normalni slijed (vidi mat. s predavanja).
Događaji nam svi ulaze u kolokvij pa obratiti pozornost na njih.
Što se tiče nastave seminara i vježbi tu vas prema prošlotjednom dogovoru molim da (online sa svojim timom - mailom/nekim od messangera) razmijenite svoje teme projekata i dogovorenu temu počnete odrađivati prema uputama i predlošcima koji su dostupni na sustavu (u mapi materijali sa seminara i vježbi) te počnete formirati svoje projekt u wordu kako je u predlošku naznačeno.
Ovaj i idući tjedan sigurno očekujemo nastavu u ovom obliku tako da se od vas očekuje da do kraja idućeg tjedna imate:
1. Naslovnicu (vašeg tima prema predlošku)
2. Sadržaj (do kud ste došli s projektom prema predlošku)
3. Opis konteksta tj organizacije u kojoj se proces koji ste odabrali provodi (1 A4 stranica)
4. Tablica s popunjenim retcima za metode otkrivanja procesa koje ste koristitli (ono što ste mogli odaraditi - samo staviti DA tamo gdje se koristi - uzeti predložak sa sustava) te dodatno opisati svaku od metoda u narednom poglavlju sa 3-5 redaka teksta (vidi predložak za cijeli projekt ima posebno to poglavlje u sadržaju).
5. Opis procesa NAZIV PROCSA koji ste odabrali - narativno (1 A4 stranica teksta minimalno, naravno može više ako znate o procesu) više je bolje za vas i razumijevanje domene koju ste odabrali.
6. Tablični prikaz procesa s aktivnostima, događajima, resursima i trajanjem, ..... Kompletna tablica (predložak je na sustavu). Paziti da su događaji svršeni oblik glagola a aktivnosti i sam proces glagoli u infinitivu ! Za pomoć svaki glagol u opisu procesa (poglavlje prije) može biti aktivnost u procesu. minimalno je potrebno identificirati 10-12 aktivnosti.
Idući tjedan do nedelje 29.03. očekujem ovih nekoliko stranica na mail za svakog od timova - jedan član tima šalje za sve. Ako ima pitanja molim javiti se s konretnim pitanjem na mail ipihir@foi.hr . Krenite polako s projektima već sutra tako da vas ne zatekne sve u idućem tjednu, računajte s time da je ovo jedan projekt te dokumentacija koju predajete ima samo jednu datoteku u wordu !
Idući tjedan nastavljamo s idućim predavanjem i online konzultacijama putem maila.
Za sada toliko. Čuvajte se i pazite i javite se pitanjima i vašim konkretnim projektima, ako trebate izravni kontakt pošaljite mi mail pa vas mogu sutra i kontaktirati ako imate složena pitanja.
Srdačno,
Igor Pihir