Sveučilište u Zagrebu
Vojni studijski programi
   
Izbornik predmeta
Poslovni procesi
Šifra: 129977
ECTS: 4.0
Nositelji:
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Napomena: Predmet nije moguće upisati u ovoj akademskoj godini
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Auditorne vježbe 15
Seminar 15
Predavanja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Suvremene se informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT) danas koriste za izgradnju takvih informacijskih sustava koji podržavaju temeljne poslovne procese organizacije. Poslovni su procesi stoga u središtu pozornosti poslovnih ljudi, praktičara i znanstvenika koji se bave razvojem informacijskih sustava. Projekti unapređenja poslovne izvrsnosti, uz potporu suvremenog ICT-a, obuhvaćaju danas širok spektar upravljačkih aktivnosti i znanstvenih metoda poznatih kao business process improvement (BPI), business process reenginering (BPR) ili business process modelling (BPM). Zajedničko je obilježje svih tih metoda modeliranje poslovnih procesa i procjenjivanje učinaka unapređenja prije nego što se pristupa njihovoj provedbi. Studenti će tijekom kolegija naučiti modeliranje poslovnih procesa u organizaciji, anticipirajući pritom potencijale suvremenog ICT-a te primjenu metoda BPR-a i BPM-a za postizanje poslovne izvrsnosti. Teorijske će se spoznaje primijeniti na više studija slučajeva, a praktične vještine studenti će upotpuniti primjenom suvremenih alata za računalom podržano modeliranje poslovnih procesa. Stečena će znanja omogućiti diplomiranim studentima da rade kao poslovni analitičari, menadžeri, planeri strateškog razvoja organizacije, razvojni stručnjaci za planiranje i uvođenje suvremenih informacijsko-komunikacijskih tehnologija te konzultanti za poslovnu izvrsnost, razvoj IS-a i moderne oblike poslovanja.
Literatura:
6. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Vojno vođenje i upravljanje
Termini konzultacija:
Obavijesti

Poštovane kadetkinje i kadeti,

s obzirom na okolnosti nastava će do daljnjega biti online. Molim  vas da mi do kraja dana ako još niste pošaljete zadnju verziju svojeg projekta (molim word + bizagi projekt!) kako bi smo sutra mogli napraviti BBB live sastanak i komentirati vaše projekte. molim vas da svi pripremite svoje projekte. Po nekom redu (broju tima ili  kako se dogovorimo) tim po tim će se učitati kod mene i uživo ćemo riješiti probleme svakog tima i komentirati projekte.

Ponekad kad se radi o modelima živa rasprava puno lakše rješava realne situacije nego pisanje mailova i uputa.

Molim vas da svi budu prisutni i prate svaki projekt jer se tipične greškice ponavljaju i kod drugih timova te ćemo probati svaki tip riješiti, ali i naučiti za druge projekte, tako da ćemo praktično 80% problema riješiti na nekom drugom projektu a 20% individualnih sa svakim timom posebno jer su projekti različiti. Npr. Problem glagola ili događaja i aktivnosti ćemo istaknuti 2 puta nakon toga se to podrazumijeva za sve timove i neće se posebno komentirati za svaki tim. (Odlična vijest je da vas je ovaj tipični problem riješilo već 90%).

Dakle u 8:00 se čujemo i nakon toga učitavamo vaše projekte. Svi mi moraju danas do kraja dana poslati projekt, ako već nisu dobio sam oko 1/3 projekata. Ako možda nekome do sada nisam odgovorio na mail molim vas da me podsjetite! Ako mi je promaknuo oprostite. Do sada sam odgovorio na 4 pristigla projekta faze 3 od ukupno 11. 

Fazu III projekta na što ćemo se osvrnuti sutra biti će online praćena u BBB dijelu nalazi se na ovom linku http://bbb.foi.hr/b/igo-2mf-eeu i link je još jednom u dijelu oko projekta na Merlinu.

Tu će se otvoriti soba pod nazivom Vojni studij Poslovni procesi s datumom sesije te ćete se upisom svojeg Imena i prezimena moći spojiti na ovaj sustav. Za aktivno uključenje trebat će vam slušalice s mikrofonom  ili laptop koji ima integrirani zvučnik i mikrofon (što svi imaju).

Srdačno,


Predmetni nastavnici

Igor Pihir
Objavljeno: 13. 5. 2020. u 12:56
Igor Pihir

Poštovane kadetkinje i kadeti,


s obzirom na okolnosti nastava će do daljnjega biti online. Molim  vas da ovaj tjedan samostalno odradite predavanje br. 10.

Prema prethodnoj najavi ovaj tjedan se spremamo za kolokvij (koji se održava 7.5. u 8:00 sati online!). Danas 30.09. potrebno je pristupiti Demo kolokviju 1 u 9:00 sati ! Raspored live rada ovaj tjedan:

8:00 - 8:45 BBB live ponavljanje gradiva za kolokvij - live sesija s nastavnikom

9:00 - svatko za sebe ispunjava Demo kolokvij 1 (test je ograničen na 5 minuta i radi se o probnom kolokviju da vidite kako će izgledati pravi kolokvij idući tjedan. Molim vas da svi riješite ovaj demo kolokvij !

9:15 - 11:45 BBB live komentari demo kolokvija i zajednički rad na vašim projektima / ručna simulacija

Hvala vam što ste svi predali Fazu II projekta na što ćemo se osvrnuti u ovom drugom live BBB dijelu današnje nastave. 

Poveznica na vanjski sustava BBB (Big Blue Botton) http://bbb.foi.hr/b/igo-2mf-eeu . Tu će se otvoriti soba pod nazivom Vojni studij Poslovni procesi s datumom sesije te ćete se upisom svojeg Imena i prezimena moći spojiti na ovaj sustav. Za aktivno uključenje trebat će vam slušalice s mikrofonom  ili laptop koji ima integrirani zvučnik i mikrofon (što svi imaju). 

 

Srdačno,

Predmetni nastavnici

Igor Pihir
Objavljeno: 30. 4. 2020. u 06:19
Igor Pihir

 

Poštovane kadetkinje i kadeti,


s obzirom na okolnosti nastava će do daljnjega biti online. Molim  vas da ovaj tjedan samostalno odradite predavanje br. 9. Video materijale od prošlog tjedna možete upotrijebiti kao uvod u prvi proces koji treba modelirati u alatu BizAgi (video materijal) prema uputi dole. Nadam se da ste do sada već odradili upute od prošlog tjedna i da ćemo sutra moći zajedno online odraditi dodatne smjernice uživo oko provedbe i završetka vaše faze II projekta koji radite. 

U 10:00 na linku koji ćete moći kliknuti na Merlinu u sklopu dijela oko predaje projekta biti će poveznica na vanjski sustava BBB (Big Blue Botton) http://bbb.foi.hr/b/igo-2mf-eeu . Tu će se otvoriti soba pod nazivom Vojni studij Poslovni procesi s datumom sesije te ćete se upisom svojeg Imena i prezimena moći spojiti na ovaj sustav. Za aktivno uključenje trebat će vam slušalice s mikrofonom  ili laptop koji ima integrirani zvučnik i mikrofon (što svi imaju). Radit ćemo konkretno u alatu BizAgi i kratko ćemo se osvrnuti na nastavu, predavanja i nadolazeći nam kolokvij (prvi tjedan u 5. mjesecu u koji će ući sve gradivo s predavanja! - 10 prezentacija).

Vidimo se sutra i molim vas da u ovom chat dijelu koji imate od 8-10 probate što jasnije napisati svoje probleme tako da se na njih možemo u live dijelu osvrnuti. Dio uživo pretpostavljamo na 2 sata 10-12 tako da stignemo pokazati i ukazati na pojedine probleme. Predaja faze II i dalje sutra u planu do 20:00 sati.

Srdačno,

Predmetni nastavnici

Igor Pihir
Objavljeno: 22. 4. 2020. u 16:26
Igor Pihir

Poštovane kadetkinje i kadeti,

s obzirom na okolnosti nastava će do daljnjega biti online. Molim  vas da ovaj tjedan samostalno odradite predavanje br. 8 Simulacije. Video materijale od prošlog tjedna možete upotrijebiti kao uvod u prvi proces koji treba modelirati u alatu BizAgi (video materijal) prema uputi dole.

Svi ste na Merlinu pa ćemo tu nastaviti i svi ste uspješno predali vaš projekt od prošlog tjedna u fazi I. Ocjene nema jer se još ne ocjenjuje samo treba pogledati kometare u word datoteci i komentari se nalaze i uz dokument koji ste predali na sustav.

Komentare ćete u toku dana dobiti na moodle ili dio vas na mail kroz povratnu datoteku vašeg projekta s komentarima unutar projekta s opcijom TRACK CHANGES tj vidljivi su na kartici / izborniku worda REVIEW ili PREGLED ako uključite sve ALL MARKUP ili VIDI SVE KOMENTARE imat ćete obojani nadodani tekst i komentare desno na pojedini dio teksta. Neki su već dobili, ali kako sustav ne omogućava upload u ovom stanju moram još svima poslati mailom i ponovno iskopirati komentare pa će to potrajati. Očekujte do jutra.

 

Ono što nam je dalje činiti je projekt pomaknuti u fazu II. Na postojeći fajl neovisno o komentarima treba dodati (vidi predložak) slijedeća poglavlja:

1) Popis i opis poslovnih sadržaja (Business items)

2) Popis i opis poslovnih resursa (Business resources)

3) Opis načina izračuna troškova poslovnih resursa

4) Dijagram poslovnog procesa „ABC AS IS“ (slika) – modelirati u bizagi alatu sukladno tablici procesa. Snimiti kao sliku (vidi opcije za export ili snimku u obliku slike. Dodati u word. BizAgi projekt snimljen također snimiti i priložiti uz word kod predaje.

5) Opisati slučajeve izvođenja „ABC AS IS“ (engl. Cases) – opisati puteve kroz proces koji možete prepoznati za sada samo popis aktivnosti koji su na jednom od puteva i tako za svaki put kroz proces.

Ovako nadopunjen projekt će biti potrebno predati do idućeg tjedna 23.4. do 20:00 sati na Merlin kao faza II. Isto se ne ocjenjuje ali vam treba da dobijete povratnu informaciju. Povratno je malo sporije jer vi kad predate idući tjedan u danu kad je nastava ja moram pogledati vaših cca 10 stranica po timu pa to malo traje i meni (cijeli tjedan da komentiram).

Kako bi smo idući tjedan mogli odgovoriti na vaša pitanja u četvrtak ćemo nastavu provesti u obliku foruma ili chata tako da me možete live pitati o vašim projektima na Merlinu.

Ostanite zdravi i pazite na sebe i svoje bližnje te se čujemo idući tjedan naravno mailom voditelji timova naravno u toku dana s komentarima.

 

S poštovanjem,

Igor Pihir

ipihir@foi.hr

Igor Pihir
Objavljeno: 16. 4. 2020. u 08:23
Uređeno: 16. 4. 2020. u 08:24
Igor Pihir

 

 

Poštovane kadetkinje i kadeti,

s obzirom na okolnosti nastava će do daljnjega biti online. Molim  vas da ovaj tjedan samostalno odradite predavanje br. 7 Uvod u petrijeve mreže i simulaciju procesa te dodatno pogledate poveznice vezane za osnove modeliranja u alatu BizAgi (video materijal) te video kao kratki pregled kako izgleda simulacija u BizAgi alatu (video materijal). 

Danas sam vas sve uspio upisati u Merlin (molim da mi se javi ako netko nema pristup) ovo je izravni link https://moodle.srce.hr/2019-2020/course/view.php?id=65936

Molim vas da svi logirate i tamo ćemo nastaviti rad na kolegiju i tamo se nalazi mjesto za upload današnje verzije projekta. Molim vas da svi popravite projekte prema uputama koje su u nastavku ove poruke a dobili ste ih i prošli tjedan. Nije ih dovoljno pogledati nego treba svaku točku odraditi u svom projektu. Molim vas da mi ne šaljete projekte na mail nego isključivo u ovaj novi e-kolegij u Merlinu pa ćemo tu nastaviti full online rad. Obavijesti ću vam slati i ovdje tako da se netko ne izgubi ali svi novi materijali će biti samo na Merlinu. Hvala vam na do sada odrađenom poslu.

 

Uputa od  prošli puta;

1. Naslovnica prema predlošku, vaša imena i ime tima te aktualni datum zadnje verzije! Nakon naslovnice ide sadržaj !!

2. Kod opisa poslovanja organizacije koju ste uzeli molim svaki taj veliki dio na novu stranicu s pravilnim naslovom prema predlošku uz dodatak imena vaše organizacije čiji proces analizirate.

2.B. Pazite da dio oko opisa organizacije bude primjeren i ima tri načelna dijela Tko su oni, čime se bave, od kada, možda kako su veliki (broj zaposlenika), Drugi dio oko procesa koji se tamo sve odvijaju odnosno čime  se oni bave. treći dio koji proces ste vi odabrali i zašto.

3. Kod tehnika otkrivanja procesa i njihova opisa koristite tablicu iz predloška tablica je u prvom naslovu i također u odnosu na Opis poslovanja organizacije X je na novoj stranici (koristite insert page break). Tehnike treba u tablici samo navesti da / ne a opisati u podpoglavlje koje slijedi odmah nakon tablice.

4. Poglavlje 3 na novu stranicu je Opis procesa "naziv procesa" te slijdi tekstualni opis vašeg procesa na najmanje jednoj A4 stranici. Molim vas da percipirate da se procesi i aktivnosti pišu glagolom u infinitivu te ovdje kao i u idućem poglavlju "Tablici procesa kako se već zove" bude isit naziv u infitnitivu npr. Nabavit nešto ne Nabave nečega!

5. Poglavlje 4 Tablica procesa "naziv procesa" treba imati sve elemente prema predlošku. Obratite pažnju da je tablica "horizontalne" orijentacije i treba biti potpuno popunjena. Imena aktivnosti i gore navedeni naziv procesa Glagol u infinitivu. Početni i završni događaj su trenutci zbog promjene stanja (ne procesi prije i poslije) na temelju koji počinje vaš proces i rezultat vašeg procesa temeljem koje će krenuti neki idući proces. Razlozi za primjenu moraju biti detaljni  što točno ne valja i zašto. U viziji promjene mora biti Rješenje, ne ŠTO nego i detaljno kako će to nešto doprinijeti rješenju ovog problema lijevo. Dakle mora biti objašnjeno kako će se npr. vrijeme skratiti mora pisati ČIME će se skratiti. Učesnici ljudi koji sudjeluju. Mehanizmi alati, strojevi i oprema. Metrike kako ćemo znati da je bolje nego prije. Što ćemo mjeriti.

Predaja popravaka koje ste trebali predati do danas je danas 9.4. do 20:00 sati na Merlinu.

 

Ostanite zdravi i pazite na sebe i svoje bližnje te se čujemo idući tjedan naravno mailom.

S poštovanjem,

Igor Pihir

ipihir@foi.hr

Igor Pihir
Objavljeno: 9. 4. 2020. u 12:24
Igor Pihir

 

Poštovane kadetkinje i kadeti,

s obzirom na okolnosti nastava će do daljnjega biti online. Molim  vas da ovaj tjedan samostalno odradite predavanje br. 6 vezano za skretnice. 

Većina vas je lijepo predala prvu fazu projekta prema uputi, neki su već poslali i nove verzije s ispravljenim manjkavostima. Danas sam uspio dobiti full pristup Merlinu i sada slažem materijale na njega. U ovom dijelu koji vidite molim vas da probate (rok će biti do idućeg termina 9.4.) poraditi na uobičajenim greškama u projektima koje više manje svi imate. Molim vas da pogledate slijedeće u vašoj zadnjoj verziji projekta (word dokument koji ste mi slali na mail) i popravite:

1. Naslovnica prema predlošku, vaša imena i ime tima te aktualni datum zadnje verzije! Nakon naslovnice ide sadržaj !!

2. Kod opisa poslovanja organizacije koju ste uzeli molim svaki taj veliki dio na novu stranicu s pravilnim naslovom prema predlošku uz dodatak imena vaše organizacije čiji proces analizirate.

2.B. Pazite da dio oko opisa organizacije bude primjeren i ima tri načelna dijela Tko su oni, čime se bave, od kada, možda kako su veliki (broj zaposlenika), Drugi dio oko procesa koji se tamo sve odvijaju odnosno čime  se oni bave. treći dio koji proces ste vi odabrali i zašto.

3. Kod tehnika otkrivanja procesa i njihova opisa koristite tablicu iz predloška tablica je u prvom naslovu i također u odnosu na Opis poslovanja organizacije X je na novoj stranici (koristite insert page break). Tehnike treba u tablici samo navesti da / ne a opisati u podpoglavlje koje slijedi odmah nakon tablice.

4. Poglavlje 3 na novu stranicu je Opis procesa "naziv procesa" te slijdi tekstualni opis vašeg procesa na najmanje jednoj A4 stranici. Molim vas da percipirate da se procesi i aktivnosti pišu glagolom u infinitivu te ovdje kao i u idućem poglavlju "Tablici procesa kako se već zove" bude isit naziv u infitnitivu npr. Nabavit nešto ne Nabave nečega!

5. Poglavlje 4 Tablica procesa "naziv procesa" treba imati sve elemente prema predlošku. Obratite pažnju da je tablica "horizontalne" orijentacije i treba biti potpuno popunjena. Imena aktivnosti i gore navedeni naziv procesa Glagol u infinitivu. Početni i završni događaj su trenutci zbog promjene stanja (ne procesi prije i poslije) na temelju koji počinje vaš proces i rezultat vašeg procesa temeljem koje će krenuti neki idući proces. Razlozi za primjenu moraju biti detaljni  što točno ne valja i zašto. U viziji promjene mora biti Rješenje, ne ŠTO nego i detaljno kako će to nešto doprinijeti rješenju ovog problema lijevo. Dakle mora biti objašnjeno kako će se npr. vrijeme skratiti mora pisati ČIME će se skratiti. Učesnici ljudi koji sudjeluju. Mehanizmi alati, strojevi i oprema. Metrike kako ćemo znati da je bolje nego prije. Što ćemo mjeriti.

Nakon ovog poglavlja 6 sa skretnicama i ovako provjerenog projekta imati ćemo sve pretpostavke da idemo na modeliranje procesa AS IS tj izradu modela u BizAgi-ju.

U međuvremenu ću na Merlinu složiti i predaju ovih vaših projekata tako da ih imamo na jedom mjestu. Čim omogućim login poslat ću vam novu informaciju da se logirate u taj kolegij.  

Ostanite zdravi i pazite na sebe i svoje bližnje te se čujemo idući tjedan naravno mailom.

S poštovanjem,

Igor Pihir

ipihir@foi.hr

 

Igor Pihir
Objavljeno: 2. 4. 2020. u 09:23
Igor Pihir

Poštovane kadetkinje i kadeti,

s obzirom na okolnosti nastava će do daljnjega biti online. Molim  vas da ovaj tjedan samostalno odradite predavanje br. 5 i probate prema uputi od prošlog tjedna odraditi prvu fazu projekta. Rok za slanje materijala na mail ću vam produžiti do 31.03. Neki su mi već poslali svoje projekte te vam ovim putem zahvaljujem.

U međuvremenu ćemo osposobiti mrežne stranice kolegija na Merlinu (moodle) te ćemo započeti s pripremama za online kolokvij. S obzirom na situaciju 1. kolokvij ćemo odgoditi za sada do kraja travnja pa ćemo probati dogovoriti online kolokvij u tjednu 04.-.08.05.2020. koji će biti kombinacija 1. i dijela gradiva 2. kolokvija. Načelno prvih 8 predavanja.

U međuvremenu probat ću na merlinu složiti i predaju vaših projekata tako da mi ne šaljete mailom no svakako mi možete poslati mailom da pogledam i dam vam povratnu informaciju. 

Ostanite zrdravi i pazite na sebe i svoje bližnje te se čujemo idući tjedan i naravno mailom.

S poštovanjem,

Igor Pihir

ipihir@foi.hr

 

Igor Pihir
Objavljeno: 26. 3. 2020. u 10:41
Igor Pihir

Poštovene kadetkinje i kadeti,

S obzirom na okolnosti nastava na kolegiju Poslovni procesi na 3. godini odvijat će se online asinhrono odnoso biti će potrebno pristupiti materijalima na sustavu (ovih mrežnih stranica kolegija) te u dijelu materijali s predavanja pristupiti za ovaj tjedan predavanju br. 4. vezanom za događaje.

Materijal je pogodan za samostalno učenje i na kraju materijala probajte proći test za samoprocjenu. O događajima koje smo prošli tjedan (na klasičnim predavanjima samo dotakli) razmišljajte kao trenutcima promjene stanja odnosno točkama u procesu u kojima se vidi promjena nekog stanja te ih nemojte učitit napamet već po grupama s razumijevanjem:

a) početni, međudogađaj i završni događaj

b) po tipu poruka, eskalacija, signal, ....

c) po bijelom simbolu unutar (prijemni) i crnom simbolu (predajni)

d) te prekidajući i neprekidajući što znači da ako je pridružen aktivnosti tu aktivnost prekida (prekidajući) ako se dogodi i slijed ide iz događaja dalje a nakon atkvinosti se ne nastavlja ili se radi o neprekidajućem događaju i povezana aktivnost se ne prekida tj. događajem se generira novi slijed a aktivnost nastavlja raditi do svoga kraja i također generira normalni slijed (vidi mat. s predavanja). 

Događaji nam svi ulaze u kolokvij pa obratiti pozornost na njih.

Što se tiče nastave seminara i vježbi tu vas prema prošlotjednom dogovoru molim da (online sa svojim timom - mailom/nekim od messangera) razmijenite svoje teme projekata i dogovorenu temu počnete odrađivati prema uputama i predlošcima koji su dostupni na sustavu (u mapi materijali sa seminara i vježbi) te počnete formirati svoje projekt u wordu kako je u predlošku naznačeno.

Ovaj i idući tjedan sigurno očekujemo nastavu u ovom obliku tako da se od vas očekuje da do kraja idućeg tjedna imate:

1. Naslovnicu (vašeg tima prema predlošku)

2. Sadržaj (do kud ste došli s projektom prema predlošku)

3. Opis konteksta tj organizacije u kojoj se proces koji ste odabrali provodi (1 A4 stranica)

4. Tablica s popunjenim retcima za metode otkrivanja procesa koje ste koristitli (ono što ste mogli odaraditi - samo staviti DA tamo gdje se koristi - uzeti predložak sa sustava) te dodatno opisati svaku od metoda u narednom poglavlju sa 3-5 redaka teksta (vidi predložak za cijeli projekt ima posebno to poglavlje u sadržaju).

5. Opis procesa NAZIV PROCSA koji ste odabrali - narativno (1 A4 stranica teksta minimalno, naravno može više ako znate o procesu) više je bolje za vas i razumijevanje domene koju ste odabrali.

6. Tablični prikaz procesa s aktivnostima, događajima, resursima i trajanjem, ..... Kompletna tablica (predložak je na sustavu). Paziti da su događaji svršeni oblik glagola a aktivnosti i sam proces glagoli u infinitivu ! Za pomoć svaki glagol u opisu procesa (poglavlje prije) može biti aktivnost u procesu. minimalno je potrebno identificirati 10-12 aktivnosti. 

Idući tjedan do nedelje 29.03. očekujem ovih nekoliko stranica na mail za svakog od timova - jedan član tima šalje za sve. Ako ima pitanja molim javiti se s konretnim pitanjem na mail ipihir@foi.hr . Krenite polako s projektima već sutra tako da vas ne zatekne sve u idućem tjednu, računajte s time da je ovo jedan projekt te dokumentacija koju predajete ima samo jednu datoteku u wordu ! 

Idući tjedan nastavljamo s idućim predavanjem i online konzultacijama putem maila. 

Za sada toliko. Čuvajte se i pazite i javite se pitanjima i vašim konkretnim projektima, ako trebate izravni kontakt pošaljite mi mail pa vas mogu sutra i kontaktirati ako imate složena pitanja.

Srdačno,

Igor Pihir

 

 

Igor Pihir
Objavljeno: 18. 3. 2020. u 13:41
Uređeno: 18. 3. 2020. u 13:41
Igor Pihir

Poštovani studenti,

kako nam se bliži prezentacija vaših radova, ovaj četvrtak 30.06. molim vas poštujete kratke upute za prezentaciju.

Projekt je potrebno pripremiti u printanom obliku (može spiralni uvez ili zaklaman, a a3 stranice ako ih ima se umetnu i presavinu tako da bude sve u okviru formata A4). Nije potreban ispis u boji! Nadalje potrebno je isti projekt predati na satu (na usb-u) u digitalnom obliku word + .mar fajl projekta (pazite da su na njemu nalaze i simulation snapshots uključeni kod exporta - default i da uključite cijeli projekt u export). Prezentacija nije potrebna u obliku PPT ili slično već ćete prezentirati iz worda.  Svaki tim, cijeli projektni tim, prezentira 10 min !

Ako je netko zapeo s projektom ili mu nešto tehnički ne radi možete mi poslati na mail ipihir@foi.hr (molim i word i .mar staviti u folder i nakon toga sve u .zip kao takvo dodati u prilog mail-a). Probat ću svima odgovoriti do jutra :-) 

Molim vas da svakako svi prezentirate, a ako to nebude za prolaz omogućit ćemo dodatni termin nakon drugog kolokvija (nije ideja da termin kolokvija bude zamjena za prezentaciju projekta već samo popravni rok dok je važno da u četvrtak vidimo gdje ste zapeli i pomognemo - Nemožemo vam dati povratnu informaciju ako nište ne prezentirate!). 

Srdačno,

Predmetni nastavnici

Igor Pihir
Objavljeno: 27. 5. 2019. u 12:41
Igor Pihir

Poštovane kadetkinje i kadeti,

sutrašnja nastava (09.05.2019.) na kolegiju Poslovni procesi, koja počinje redovno u 8:00 sati, iznimno će se ovaj puta održati u istoj dvorani od 10:00 - 11:40 sati a nastavu će održati
prof. dr. sc. Neven Vrček (aktualni dekan FOI). Na predavanju vam neće trebati prijenosna računala :-) 

Predmetni nastavnici

Igor Pihir
Objavljeno: 8. 5. 2019. u 18:28
Igor Pihir

Poštovani kadeti/studenti na kolegiju Poslovni procesi,

molimo neka svatko ponese svoje prijenosno računalo na nastavu sutra zbog instalacije potrebnog programa za izradu projekta i nastavu vježbi. Hvala!


Predmetni nastavnici 

Igor Pihir
Objavljeno: 27. 2. 2019. u 08:30
Igor Pihir

Poštovane kadetkinje i kadeti,

sukladno novom pravilniku upis ocjene koje ste ostvarili kroz kolokvije, projekt i usmeni dio ispita (za one koji su odgovarali za ocjenu više) bit će omogućen kroz prvi ispitni rok.  Molimo vas da svi vi koji ste na ovaj način položili ispit prijavite prvi ispitni rok (datum 21.6. pazite na vrijeme prijave i obavite ovo što prije) a mi ćemo vam upisati ostvarenu ocjenu kroz sustav.

Studenti koji nisu položili mogu također prijaviti rok i u vrijeme ispita (21.6.) će pisati pismeni ispit.

 

Predmetni nastavnici

Igor Pihir
Objavljeno: 15. 6. 2018. u 12:54
Igor Pihir

Poštovane kadetkinje i kadeti,

sukladno najavi na predavanjima, ovaj petak 08.06.2018. u vrijeme nastave će se održati završne prezentacije i obrane studentskih projekata. 

11.06. će se održati pismeni dio 2. kolokvij, a usmeni dio 15.06. za sve koji do tada obrane projekt.

Predmetni nastavnici

Katarina Tomičić-Pupek
Objavljeno: 5. 6. 2018. u 08:30
Katarina Tomičić-Pupek

Poštovane kolegice i kolege,

sukladno načelnom dogovoru prošli tjedan na predavanjima, sutra u četvrtak 24.5.2018. u zbornici ćemo ponuditi konzultacije za vaše projekte u vremenu 10-12 sati. Molim sve studente koji imaju poteškoća ili potrebe za konzultacijama da se pridruže u navedenom vremenu sa svojim exportanim projektom (.mar) i dokumentaciju u word-u (.doc).

Srdačno,

Predmetni nastavnici

Igor Pihir
Objavljeno: 23. 5. 2018. u 13:44
Igor Pihir

Poštovane kolegice i kolege, 

sutra 04.05.2018. na nastavu iz predmeta Poslovni procesi obavezno treba donijeti laptope i sve materijale za projekt.

KTP

Katarina Tomičić-Pupek
Objavljeno: 3. 5. 2018. u 18:44
Katarina Tomičić-Pupek

Poštovani studenti,

molimo da studenti koji još nisu predali završnu verziju projekta na ocjenu isto učine do najkasnije 19.06.2017. do 12 sati na mail ipihir@foi.hr ili ktomicic@foi.hr ukoliko žele pristupiti redovnim rokovima u lipnju. Predaja projekta nakon 19.06. imat će za posljedicu nemogućnost izlaska na ispite prije rujna 2017. uz obaveznu predaju gotovog projekta najmanje tjedan dana prije redovitog ispitnog roka u rujnu!

Predmetni nastavnici

Igor Pihir
Objavljeno: 16. 6. 2017. u 09:42
Igor Pihir

Poštovane kolegice i kolege, pod materijalima s kolegija možete vidjeti rezultate današnjeg kolokvija, ukupno bodovno stanje i prijedlog ocjene. Kolega Gaurina treba dostaviti projekt sukladno današnjem dogovoru.

Predmetni nastavnici

Katarina Tomičić-Pupek
Objavljeno: 7. 6. 2017. u 15:45
Katarina Tomičić-Pupek

Pismeni dio pocinje 7.6.2017. u 9:15 sati.

Predmetni nastavnici

Katarina Tomičić-Pupek
Objavljeno: 7. 6. 2017. u 08:48
Katarina Tomičić-Pupek

Poštovani studenti,

sukladno dogovoru na nastavi termin za finalnu predaju projekta je 04.06.2017. do 23:55 (nedjelja). Molimo sve timove koji još nisu predali na ocjenu ili nisu ocijenjeni da projekt (word + projek.mar) predaju zajednički kao jednu .zip datoteku (potrebno je napraviti folder naziva imena projektnog tima npr. Tim01_Perić_Perko i zipati ga u jednu datoteku) isti poslati na mail ipihir@foi.hr ili ktomicic@foi.hr do najkasnije termina predaje 04.06.2017. 23:55.

Sukladno obaveznim dijelovima projekta i njegovoj kvaliteti te složenosti ocjena projekta od 0 do 40 bodova biti će objavljena do 07.06.2017. Projekti su prolazni ako imate 20 i više bodova. 

Ujedno 07.06.2017. prema rasporedu završnih ispita pišemo 2. kolokvij  (obavezan za sve studente) teorijskog dijela gradiva (koji pokriva gradivo zadnjih predavanja od Simulacija nadalje i bazira se na znanju koje je bilo potrebno za izradu samog projekta u alatu WebSphere npr. što je simulacija, koje su faze modeliranja, kako se računa broj tokena, objašnjenje trajanja aktivnosti vs. utroška resursa i sl.).

Drugi kolokvij nosi zadnjih 20 bodova od max. 100 nakon čega sukladno broju bodova u terminu 09.06.2017. imamo usmeni dio ispita / odnosno upis ocjena sukladno ostvarenim rezultatima.
Studenti koji neće imati ocijenjen / na vrijeme predan projekt dužni su pristupiti redovnom ispitnom roku pri čemu je potrebno najmanje tjedan dana prije roka predati finalni projekt i dobiti prolaznu ocjenu projekta. Samo studenti koji su pozitivno ocijenjeni temeljem izrađenog projekta mogu pristupiti klasičnom ispitu u redovnim ispitnim rokovima.

Za one studente koji nisu uspješno položili 1. kolokvij (manje od 20 bodova iz 1. kolokvij) u vrijeme pisanja 2. kolokvija (2. sat) održat će se nadoknada 1. kolokvija čime će se omogućiti da i oni polože ispit iz kolegija Poslovni procesi redovnim putem u toku kontinuiranog praćenja.

 

Predmetni nastavnici

Igor Pihir
Objavljeno: 31. 5. 2017. u 14:00
Uređeno: 31. 5. 2017. u 15:17
Igor Pihir

Poštovani studenti,

nakon nastave 19. i 20.5. odlučili smo održati još jedan dodatni termin konzultacija za sve one timove koji žele na konzultacijama postaviti pitanja vezana za svoje projekte. S obzirom na mali broj timova koji su odradili ovaj dio u subotu 20.5. dati ćemo vam još jedan tjedan vremena da svoje projekte pripremite za predaju ili konzultacije. 

Konzultacije će se održati 31.5. u vremenu od 11-16 sati u zbornici.

Predaja projekata u finalnoj verziji odradit će se tako da jedan član tima pošalje u ime cijelog tima projekt na mail do najkasnije 04.06.2017. do 23:55 na mail nastavnika ktomicic@foi.hr ili ipihir@foi.hr u zipanom obliku (word + .mar export projekta staviti u folder naziva kako se projekt zove, koji je potrebno zipati u .zip format i kao takav poslati u prilogu mail poruke).

Predmetni nastavnici

Igor Pihir
Objavljeno: 22. 5. 2017. u 15:07
Igor Pihir

U srijedu 17.05.2017. od 14 do 16:15 sati će doc.dr.sc. Katarina Tomičić-Pupek održati konzultacije. Ovim putem pozivam kadete da dođu s konkretnim pitanjima vezanim uz njihove projekte.

Doc.dr.sc. Katarina Tomičić-Pupek

P.S. Konzultacije se održavaju u zbornici (prostorija 46B).

Katarina Tomičić-Pupek
Objavljeno: 15. 5. 2017. u 15:46
Uređeno: 17. 5. 2017. u 13:54
Katarina Tomičić-Pupek

Poštovane kolegice i kolege,

nastava ovaj tjedan se odvija u dva termina petkom i subotom tako da ćemo se na semianru i vježbama intenzivno posvetiti vašim timskim projektima. Molimo da ponesete sa sobom sve materijale i naravno vaša računala s napunjenim baterijama, te pripremite do sada napravljene opise, tablice i modele.

Predmentni nastavnici

Igor Pihir
Objavljeno: 20. 4. 2017. u 13:47
Igor Pihir

R.b. Ime Prezime  Kolokvij 1
==========================================
1 Barbara Bilandžić 37,5
2 Iva Bilandžić       35
3 Marija Bortek  37
4 Ana Brkić  24
5 Luka Cota  23
6 Anton Drmić  40
7 Toni Gaurina  5
8 Luka Gudeljević 18,5
9 Mato Habijanec 26
10 Tin Hasanpašić 15
11 Dominik Jakić  33
12 Patricia Josipović 32,5
13 Luka Jurić  ispisan
14 Juraj Kostenko 34
15 Jelena Kovačević 0
16 Danko Krezo  25,5
17 Mauricio Kučić  28
18 Dolores Kušen  33
19 Ivan Lasić  40
20 Janja Marijanović 32,5
21 Hrvoje Markota  33,5
22 Kristina Miloš  28
23 Vladimir Novosel 28
24 Josip Olujić  29,5
25 Patrik Pervan  29
26 Adela Pišonić  0
27 Petra Popović  31,5
28 Barbara Prša  40
29 Eleonora Puceković 34
30 Marin Sančić  35
31 Tomislav Sokolić 26,5
32 Kristina Stanešić 41
33 Hrvoje Šantoši  13
34 Ivan Šarec  37
35 Mihovil Šarić  37
36 Rafael Šubat  40
37 Nikola Tabain  34,5
38 Vladimir Teklić  35
39 Ivana Tolnaj  37,5
40 Rea Tomina Skender 39
41 Luka Trbara  29,5
42 Mak Zalar  1
------------------------------------------
  Prosjek  29,40

 

 

Igor Pihir
Objavljeno: 7. 4. 2017. u 12:20
Igor Pihir

Poštovane kolegice i kolege, podsjećamo da od ovog tjedna nastave na seminare i vježbe iz kolega Poslovni procesi, trebate donositi napunjene laptope. 

Predmetni nastavnici

Katarina Tomičić-Pupek
Objavljeno: 7. 3. 2017. u 09:37
Katarina Tomičić-Pupek

Poštovane kolegice i kolege,

od petka 20.02.2017. godine počinje nastava na kolegiju Poslovni procesi. Molimo Vas da na seminarsku nastavu donesete sa sobom laptope (s napunjenom baterijom) kako bismo zajedno osposobili opremu za rad na vježbama.

Predmetni nastavnici

Katarina Tomičić-Pupek
Objavljeno: 20. 2. 2017. u 14:27
Katarina Tomičić-Pupek