|
|
Menadžment za inženjere
Šifra:
|
130105
|
ECTS:
|
4.0
|
Nositelji:
|
prof. dr. sc.
Željka Car
|
Izvođači:
|
dr. sc.
Ivana Rašan
- Predavanja
Ivica Kodžoman, dipl. ing.
- Auditorne vježbe
dr. sc.
Jadranko Tuta
- Auditorne vježbe
|
Prijava ispita:
|
Studomat
|
Engleski jezik:
0,0,0
|
Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
|
Opterećenje:
|
1. komponenta
Vrsta nastave | Ukupno |
Auditorne vježbe |
15 |
Predavanja |
30 |
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
|
Opis predmeta:
|
Cilj kolegija je omogućiti studentima usvajanje teorijskih i praktičnih znanja o projektima u vojnom inženjerstvu. Naglasak je na ukazivanju na probleme i izazove koji se pojavljuju na svim projektima, nevezano radi li se o civilnom ili vojnom sektoru, te na razumijevanju osnovnih načela planiranja, organizacije, upravljanja, koordinacije, nadzora i timskog rada.
|
Literatura:
|
- Upravljanje projektima - skripta; Fertalj, K.; Car, Ž.; Nižetić Kosović, I.; Sveučilište u Zagrebu FER; 2016
- Sikavica, P.; Bahtijarević-Šiber, F.; Pološki-Vokić, N.; Temelji menadžmenta; Školska knjiga; 2005
- Project Management Body of Knowledge 4th Edition; PMI; PMI; 2009
|
7. semestar
|
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Inženjerija
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Motrenje i navođenje
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Nuklearno biološko kemijska obrana
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Oklopništvo
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Pješaštvo
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Protuzračna obrana
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Tehnička služba
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Topništvo
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Veza
|
Objavljen je novi dokument (u repozitoriju) u kojem su rezultati prvog kolokvija i korigirani rezultati drugog (svim studentima je revidiran zadatak vezan uz rizike, zahvaljujući kolegama koje su danas došli na uvide).
Također, zbog učestalih upita kadeta, objavljeni su sumarni bodovi iz cijelog predmeta te ocjene.
Objavljeno: 28. 1. 2019. u 13:24
Željka Car
Popis obavijesti
|
|
|
|
|
|