|
|
Menadžment za inženjere
Šifra:
|
130105
|
ECTS:
|
4.0
|
Nositelji:
|
prof. dr. sc.
Željka Car
nasl. doc. dr. sc.
Jadranko Tuta
|
Izvođači:
|
Ivica Kodžoman, dipl. ing.
- Auditorne vježbe
|
Prijava ispita:
|
Studomat
|
Engleski jezik:
0,0,0
|
Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
|
Opterećenje:
|
1. komponenta
Vrsta nastave | Ukupno |
Auditorne vježbe |
15 |
Predavanja |
30 |
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
|
Opis predmeta:
|
Cilj kolegija je omogućiti studentima usvajanje teorijskih i praktičnih znanja o projektima u vojnom inženjerstvu. Naglasak je na ukazivanju na probleme i izazove koji se pojavljuju na svim projektima, nevezano radi li se o civilnom ili vojnom sektoru, te na razumijevanju osnovnih načela planiranja, organizacije, upravljanja, koordinacije, nadzora i timskog rada.
|
Literatura:
|
- Upravljanje projektima - skripta; Fertalj, K.; Car, Ž.; Nižetić Kosović, I.; Sveučilište u Zagrebu FER; 2016
- Sikavica, P.; Bahtijarević-Šiber, F.; Pološki-Vokić, N.; Temelji menadžmenta; Školska knjiga; 2005
- Project Management Body of Knowledge 4th Edition; PMI; PMI; 2009
|
7. semestar
|
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Inženjerija
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Motrenje i navođenje
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Nuklearno biološko kemijska obrana
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Oklopništvo
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Pješaštvo
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Protuzračna obrana
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Tehnička služba
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Topništvo
Obavezni predmet
-
Redovni
smjer
-
Veza
|
Ukupni bodovi na seminaru ostvareni su analizom popravljenih uradaka 1. dijela i analizom 2. dijela seminara.
Bodovi su kako slijedi, pri čemu su voditelji timova dobili bod više. Ako voditelji smatraju da ne zaslužuju svi članovi tima ostvarene bodove (ili oni sami bod više), molim da se jave mailom.
Kadet Meal 9 bodova
S.O.S. 11 bodova
MSAL 12 bodova
Objavljeno: 3. 12. 2024. u 15:45
Željka Car
Popis obavijesti
|
|
|
|
|
|